tirsdag 8. mars 2011

Titteii..

Tildaaa.. Måtte selvfølgelig hive meg rundt me de restene jeg hadde av stoff og et hvitt laken å sy Sjiraffen Fredrick.



Syns den ble ganske så stilig i min gamle dongeribukse som ..kremt.. er blitt for liten.. eller er det kanskje jeg som er blitt for stor? ^^
Er kjempeforelska i disse Tilda figurene, og gleder meg stort til alt stoffet jeg har bestillt kommer :D

Imellomtiden må jeg jo ha noe å henge fingrene i så da hekler jeg tøfluser. Kjempeenkelt og går fort unna med tykt garn og stor heklenål.
De siste tøflene er laget av restgarn så de ble litt småe.. Men de går ut når man bruker dem så jeg fant ut det var lurt å lage de litt trangere enn oppskriften sa. Oppskriften ligger på Garnstudio.

Tjoheii...

2 kommentarer:

  1. WHIII!
    den var asså så kjempe søt den sjiraffen! =D en albinoraff! faktisk ;)

    SvarSlett
  2. aaww.. du e den snilleste du.. :D

    SvarSlett