onsdag 9. mars 2011

LAPPETEPPE

Jeg bare måtte innom garnbutikken og der har de jo selfølgelig en masse nye stoffer som jeg ikke klarte gå forbi. Og da fikk disse 4 bli med meg hjem.





 Jeg måtte jo lage meg noe med en gang selvfølgelig, og da ble ikke valget særlig vanskelig. Jeg prøver å lage mitt første sydde lappeteppe...



Måtte jo legge lappene uttover for å finne ut hvordan jeg ville ha det. Det så ut som det skulle bli ganske stort.. så da var det bare å sy sammen.. lettere sagt enn gjort faktisk^^^

Fikk det sammen den ene veien, så var det å stryke ned sømmene og sy andre veien..

Har kanskje ikke noe å gjøre bak en symaskin meeen jeg syns det er kjempemoro å prøve seg fram.
Skulle kanskje ha gått et kurs slik at jeg kunne lært de grunnleggende tingene men, men..



Det ble litt mindre enn det eg hadde planlagt, men jeg ble fornøyd.. Nå gjelder det bare å finne ut hva man skal ha på baksiden.. hm..

Good Midtiuka dag!! :)

4 kommentarer:

  1. ohh - der såg eg at du faktisk hadde eit mønster der inne =D =D
    flinkeste <3

    SvarSlett
  2. hehe.. ja.. eg får ikke til å bare sleng inn ting. Det MÅ ha et slags mønster!! :P
    Eg prøvd å vær litt gærn å bare sleng lappan hulter til bulter.. åsså mått eg bare flytt litt på en.. åsså en til.. åsså blei det no bare sånn ^^

    SvarSlett
  3. hehe - passe kontrollert rundtomkring slenging me ainner ord.

    funka lakene eller?
    du sku ha hatt sånn tynn madrass/ fliselinn eller no sånt å sidd i midten - så dæ har fått litt tjukkelse på seg. trur du itj?

    SvarSlett
  4. eg har forresten reklamert for deg i bloggen mijn
    så det

    SvarSlett