torsdag 10. mars 2011

Heklerier

Går fra prosjekt til prosjekt nå. Er så inspirert fra alle kanter at eg snart ikke vet hvilken stol jeg skal sitte i. Systolen, heklestolen, strikkesofan.. ^^ 
Uansett, jeg må bli ferdig me Leofanten som lille Leonore skal få i bursdagsgave, åsså må jeg jo hekle litt påskepynt. Meen da jeg drømte meg bort i bloggverdenen kom jeg jo over BadMonkey-bloggen ...
Fantastisk. Måtte jo hive meg rundt å hekle disse søtingene her; 

 De var bare helt utrolig snuske, og min 3år gamle sønn eeelsker dem. BadMonkey har også en fantastisk enkel måte å skrive hekleoppskriftene sine på. Jeg er ikke heelt inne på den sammensyingen av delene, men de blir som de blir.
Meen nå må jeg ta meg sammen, Leofant, påskepynt, som forsåvidt er superenkelt. Garnstudio har oppskrift så superenkle påske-egg som jeg tenkte vidreutvikle litt å lage til påskekyllinger etterhvert.

Åsså fikk jeg fryktelig lyst på en Mariusgenser i hvitt. Mamma skulle strikke en blå til meg, men er litt usikker på hva hun hadde tenkt for når jeg endelig fikk den var den for kort i armene og litt trang.. så jeg fikk min 10år gamle sønn til å prøve den og den passet perfekt.. Liiitt mystisk syns jeg. Nesten som det skulle vært planlagt å strikke den til Nicki.
Men det gjør ingenting for jeg vil jo uansett ha den i hvitt nå.^^

Åsså har jeg selvfølgelig funnet noen snasne elefanter i AmyButler design. Og alle de fantastiske stoffene hun har.

Goood snart-helg-dag! :)

2 kommentarer:

  1. flinka!
    Eg har no sett meg ut ein plass for både zebran og kaninen. Og no trur eg jammen ta eg har funne ein plass tell ein apekatt også! hardusett..
    =P =P

    SvarSlett
  2. Neimen, så søte apekattene dine ble:)

    SvarSlett