søndag 27. februar 2011

OLIIIVEN..

Etter å ha vært på leting i ALLE butikkene vi har her etter olivenkrans ga jeg opp. Så idag dro jeg med meg Søstra på plantasjen og kjøpte meg liksågodt et oliventre..

Og det er nyyydelig. Tanken min er da selvfølgelig å vente til greinene er såpass lange at de kan klippes og lages til et par kranser!! :D
Det blir jo spennende og se om jeg klarer holde liv i treet så lenge da...^^

Må bare få med et bilde, "skapelsen", jeg broderte for min mamma <3
Det skal sies at jeg brukte nesten 4 år på dette.. og har aldri tenkt å brodere med grønt garn ever igjen!!

Nå skal jeg kose meg med gresk salat, ironisk nok uten oliven for det glemte jeg kjøpe da jeg handlet på fredag!! ^^
Fortsatt Good søndag!!
-Klem..

1 kommentar:

  1. WOW!
    gratulerer med Oliventre!!
    det har jammen jeg også lyst til å kjøpe! =D
    hva betalte du for det?

    Skapelsebilde er kjempe fint! Helt utrolig at du har laget det der!!
    *mektig imponert*

    SvarSlett